اگر در کرمانشاه هستید و قصد دارید یک تیم حرفه ای از محصول یا محصولات تان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی انجام دهد، (ما) شرکت توسعه افزار مانی آماده اینکار هستیم.

عکاسی محصول چیست؟

تولید کنندگان هر نوع محصول برای معرفی کالا و محصولات، نیازمند به داشتن عکسهایی زیبا و حرفه ای برای معرفی و استفاده در تبلیغات میباشد. در عکاسی محصول باید قواعد و استانداردهایی رعایت شوند تا عکس گرفته شده از نظر تمام افراد دارای شرایط ایده آل باشد.

عکس گرفته شده از محصولات باید مورد بررسی دقیق جهت ترمیم و اصلاح قرار بگیرد چون تمام محصولات تولید شده بدون شک دارای نواقص و مشکلاتی در سطوح هستند. خوشبخاته با تجربه زیادی که (ما) در عکاسی صنعتی از مشتریان در کرمانشاه داریم، نتیجه عکسهای مشتری کاملا تمیز و حرفه ای میباشد.

مراحل عکاسی صنعتی و محصول در کرمانشاه

از آنجایی که تولید کنندگان دارای تنوع فراوان و محصولات مختلفی هستند، پس شرایط گرفتن عکس نیز متفاوت خواهد شد. در زیر، برخی عوامل تاثیرگذار در قیمت و زمان عکاسی صنعتی نوشته شده است :

  • اندازه فیزیکی محصول
    اگر اندازه محصول تا حدود 60 سانتی متر باشد، تمام عکسها در محیط ایزوله ما گرفته میشوند اما در صورتیکه محصولات بزرگتر و حتی خیلی بزرگتر باشند نیاز به بردن ابزار حرفه ای در محیط کارخانه یا مشتری خواهد بود.
  • تعداد محصول
    از آنجایی که عکاسی صنعتی و محصول یک تخصص است تعداد بیشتر در کاهش قیمت انجام تاثیر زیادی نخواهد داشت چون برای هر عکس هزینه و زمان صرف خواهد شد. البته سعی نموده ایم به اصطلاح، هوای مشتریان دارای محصولات زیاد را در کرمانشاه داشته باشیم.
  • تعداد عکس از هر محصول
    برخی تولید کنندگان و مشتریان نمیدانند که منظور از عکاسی محصول، گرفتن یک عکس از محصول است و این انتظار را دارند که از برخی محصولاتشان از چند زاویه عکس گرفته شود البته که این، وظیفه و تخصص ماست اما هر کدام از آن زاویه ها، یک عکس کاملا جدا میباشد و هزینه اش محاسبه خواهد شد.
  • وضعیت ظاهری محصول
    در شرایطی بوده ایم که محصولات یک کارخانه صنعتی از لحاظ ظاهری دارای خش، زدگی، خوردگی، زنگ زدگی بوده اند. وجود چنین مشکلاتی انجام عکاسی صنعتی را کند خواهد نمود و ممکن است هزینه انجام را نیز افزایش دهد.
  • نوع درخواست مشتری
    طبق روال پس از گرفتن عکسها، مشتریان ممکن است درخواست های متفاوتی داشته باشند. ۱- برخی عکسها را با زمینه سفید یا سیاه بخواهند که قبل از انجام میبایست به ما اعلام گردد. ۲- برخی تمایل دارند برای عکسها طراحی های شیک نیز انجام شود. حالت اول، روال عادی کار میباشد ولی حالت دوم هزینه مجزا خواهد داشت.