اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی در کرمانشاه را دارید، ما یک کلیپ حرفه ای برای شما میسازیم همانطور که برای سایر مشتری هایمان در کرمانشاه ساخته ایم.

خرسندیم که مشتریان معرفی شده در این صفحه به ما اعتماد نموده و ساخت و تولید کلیپ تبلیغاتی خود را به ما سپرده اند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در کرمانشاه

ساخت تیزر تبلیغاتی فقط ضبط نمودن ویدیو نیست بلکه قدم های منظمی خواهد داشت. 

۱. هدف از ساخت تیزر

ابتدا صحبتی با مشتری انجام میشود که هدف او از ساخت این کلیپ چیست. اغلب مشتریان این کار دید کاملی از نتیجه و کلیپ نهایی ندارند و کاملا طبیعی است. با اعتمادی که از دیدن نمونه تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده قبلی توسط ما برای مشتری ها بدست می آید، مرحله اعتماد نمودن نیز پشت سر گذاشته خواهد شد چون تیم ما تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان مینماید.

۲. فیلمبرداری تیزر

قدم بعدی در اینکار توضیحات لازم در مورد روز فیلمبرداری است. باید مشخص شود که آیا محیط مشتری برای اینکار آماده است یا خیر. محیط تمیز باشد، مشکلات نور وجود نداشته باشد، البته که نکات ضروری از سمت تیم ما رعایت خواهند شد و اگر مشکلی وجود داشته که مانعی برای بدست آوردن کیفیت خوب کار مشتری شود را توضیح خواهیم داد و سعی در رفعش خواهیم نمود.

اگر لازم شود به دلیل خوب بودن نتیجه نهایی میبایست ویدیوهایی مجدد ضبط شود، اینکار حتما انجام خواهد شد و سعی خواهیم نمود هزینه ای مجدد برای مشتری بوجود نیاید.

۳. تدوین دیجیتالی

پس از فیلمبرداری نوبت به تدوین، صداگذاری، ساند دیزاین، ترکیب تصاویر و اجرای جلوه های ویدیویی میرسید. در تدوین فیلم های تبلیغاتی مشتریان کرمانشاه، از ححرفه ای ترین نرم افزارها و جدیدترین تکنیک های ویدیویی استفاده میشود.

۴. صدای با کیفیت

اگر مانند دیگر مشتریان کرمانشاهی در تیزر تبلیغاتی نیاز به ضبط مصاحبه و گویش باشد، اینکار با صدایی عالی توسط میکروفون های بی سیم و سیمدار سینمایی انجام خواهد شد.

۵. ویدیو تیزر نهایی

پس از اتمام تدوین نهایی و تایید شما، بجز ویدیو نتیجه، این امکان وجود دارد تا یک تیزر تبلیغاتی ۵۹ ثانیه ای نیز برای انتشار در شبکه های اجتماعی نیز تحویل خواهیم داد که البته هزینه ای برای عزیزان در کرمانشاه ندارد.

نمونه تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای کرمانشاه

احتمالا قبل از سفارش تیزر مجموعه خود به ما تمایل داشته باشید تا چنر نمونه از کلیپهای تبلیغاتی که قبلا ساخته ایم را مشاهده نمایید.

لطفا از کلیپهای زیر دیدن فرمایید :

 

 

انواع تیزرهای تبلیغاتی قابل ساخت برای کرمانشاه

کلیپهای تبلیغاتی و معرفی دارای انواع مختلفی هستند که در هر کدام تکنیک ها و قواعد متفاوتی انجام میشود. در زیر برخی از انواع کلیپهای تبلیغاتی که امکان ساختن آنها برای شما امکان پذیر است نوشته شده، البته اگر کلیپ خاصی نیز مدنظر دارید و در لیست مشاهده نمیشود به ما اعلام فرمایید.

  • ساخت تیزر تبلیغاتی از یک محصول یا محصولات
  • تولید کلیپ تبلیغاتی از کارخانه ها و تولیدی ها
  • ساخت کلیپ معرفی مراکز درمانی و پزشکی
  • تولید کلیپ های گزارشی
  • ساخت کلیپ ورزشی یا اسپرت